Bestuurstafel

Algemene Ledenvergadering dinsdag 28 mei 20.00u

Nieuws afbeelding 27-5-2024
Alle leden of vertegenwoordigers zijn door het bestuur middels een e-mail uitgenodigd voor de ALV van dinsdag 28 mei. Aanvang 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur. De vereniging is voor en door leden. De ALV is het moment om invloed uit te oefenen op beleid en uitvoering daarvan.

Naast de stand van zaken op algemeen en op hockeygebied, staan financiƫle zaken op de agenda zoals update huidig boekjaar, begroting volgend boekjaar inclusief aanpassing van contributie. Speciaal onderwerp dat is toegevoegd betreft een eenmalige bijdrage voor nieuwe wedstrijdshirts miv volgend seizoen en het bestuur vraagt uw aandacht voor vacatures van bestuursfuncties.

Achter de login van onze website zijn bij Club - Documenten de volgende documenten beschikbaar:
  • Uitnodiging en agenda van deze ALV
  • Notulen van de vorige ALV op 29 februari 2024
  • Begroting en contributievoorstel 2024-2025
  • Voorstel eenmalige bijdrage nieuw wedstrijdshirt

Graag tot dinsdag 28 mei!
Het bestuur van MHC Alliance,