Keeperstas inleveren
19-6-2022Aan het eind van elk seizoen nemen we de keeperstassen in. Dit zijn meer dan 90 tassen dus dat willen we strak organiseren en vragen ieders medewerking hieraan. Dan staan volgend seizoen alle keepers weer met een mooie en complete uitrusting op het veld!
De instructies en het aanmeldformulier voor de inlevertijden zijn via e-mail gestuurd aan team coaches, managers en vaste keepers. Geen e-mail ontvangen? Neem contact op: [email protected] of 06-50867040.
De inname vindt plaats in de kleine kleedkamer tegenover de dames wc, op onderstaande tijdstippen:
- Zondag 19 juni (Slotdag) 15:00-1600 en voor vaste keepers ook tussen 13:30 - 15:00
- Woensdag 22 juni 15:00-17:30 en voor vaste keepers ook tussen 17:30 - 18:30
- Zondag 26 juni (Beach Bam) 14:30-16:00 (niet voor deelnemende keepers aan het toernooi)
- Vrijdag 1 juli 16:00-18:00
Lees vóór het inleveren aandachtig de instructies in je e-mail. Als iedereen zijn bijdrage levert, is het voor ons een stuk eenvoudiger om alle tassen te controleren en te repareren.
Belangrijk is om de keeperuitrusting zelf te reinigen en te drogen vooraf het inleveren!
Heb je een uurtje om te helpen? We horen het graag: [email protected].
Bij voorbaat dank en met sportieve groet,
de Materialencommissie.