Laatste dag opzeggen lidmaatschap

dinsdag 30 april 2024   |   00:15 - 23:45   |   Geen locatie ingevoerd

We willen natuurlijk heel graag dat je lid blijft van onze club! Maar we begrijpen ook dat er soms redenen zijn waarom je wilt of moet opzeggen.

Wil je jouw lidmaatschap bij Alliance opzeggen voor het komende seizoen 2024-2025, hou dan een aantal spelregels in gedachten.
1. Opzeggen moet uiterlijk vóór 1 mei 2024.
2. Je kunt alleen maar opzeggen via ons digitale opzegformulier.

3. Vanzelfsprekend moet je aan al jouw financiële verplichtingen voldaan hebben.

Waarom is dat zo?
Na 1 mei gaan wij aan de slag met de indeling van de nieuwe teams en de aanmelding van de teams bij de KNHB voor het nieuwe seizoen. Ook worden trainers gecontracteerd en allerlei andere afspraken gemaakt waarbij de club financiële verplichtingen aangaat.

Hoe opzeggen
Het digitale opzegformulier kun je vinden door in te loggen op de website met jouw lidnummer en wachtwoord. Ga dan naar Club> Opzegformulier. Zodra de ledenadministratie van Alliance jouw opzegging heeft bevestigd is deze definitief.

Maar let op!
Zeg je later dan 1 mei op, dan krijg je te maken met extra kosten, een toeslag. De volgende toeslagen gelden:
A. opzeggen tussen 1 mei en 1 juli 2024: €175;
B. opzeggen na 1 juli 2024: het volledige bedrag van de contributie voor desbetreffende categorie.

Uitstel
Leden die wachten op de uitslag van hun examen of op de loting voor een nieuwe opleiding kunnen uitstel krijgen. Zij mogentot 1 julizonder extra kosten hun lidmaatschap opzeggen, maar moeten wel vóór 1 mei 2024 een mail sturen naar[email protected]met het verzoek om uitstel.

Natuurlijk gaan wij er vanuit dat iedereen op onze mooie club zal blijven spelen!

Namens het bestuur van MHC Alliance,
Rogier Cool