MHC Alliance ligt aan de Sportparklaan 8 - 2103 VT Heemstede.
Je kan het clubhuis telefonisch bereiken via 023-5285877 alleen tijdens openingstijden). De verenigingscoördinator kan je bereiken op 06-47126055 - [email protected]

Openingstijden clubhuis tijdens competitieweken
Maandag 16.00 - 23.00
Dinsdag 16.00 - 23.00
Woensdag 13.00 - 23.00
Donderdag 16.00 - 23.00
Vrijdag 13.00 - 23.00
Zaterdag 08.00 - 20.00
Zondag 09.00 - 18.00

Deze openingstijden kunnen wijzigen bij speciale activiteiten en evenementen. Buiten de competitieperiode zullen de openingstijden apart worden bekendgemaakt.

Honden
Honden zijn een trouw onderdeel van menig hockey-familie, maar toch zijn er ook best veel kinderen angstig voor honden. Om die reden mogen honden alleen aangelijnd op ons complex komen en is het clubhuis verboden voor honden. Tja en als er dan een ongelukje gebeurt, dan ruimen we dat gewoon op!

Alcohol en roken
Op zaterdag mag er vanaf 16.00 uur en op zondag vanaf 11.00 uur alcoholhoudende drank worden geschonken. Dit wordt uitsluitend verstrekt aan volwassen, dus vanaf 18 jaar en ouder.

Het gehele sportcomplex is rookvrij, hetgeen betekent dat roken niet is toegestaan op en rond de velden, in het clubhuis en op de terrassen. Uitzondering is 's zondags vanaf 12.00 op het verhoogde terras rondom het clubhuis.

Routebeschrijving en parkeren
Klik hier voor de routebeschrijving op onze site of klik hier voor MHC Alliance op Google Maps.

Wij vragen alle leden en bezoekers om vooral op de fiets te komen. Alliance beschikt over veel parkeerplaatsen maar is een grote club en vooral op de zaterdagen zijn er ook vele andere sporters actief op het sportcomplex. De parkeerplekken zijn vooral bestemd voor bezoekende teams en gasten. Parkeren kan op de grote parkeerplaats en als die vol is op de parkeerplaats bij het Oude Slot. Let op dat je niet foutparkeert; de handhaving van de gemeente Heemstede controleert frequent.

Fietsen mogen alleen geplaatst worden in de fietsen beugels aan beide zijden van ons clubhuis. Plaats geen fietsen in de looppaden en fiets niet op het terrein. Voor scooters hebben wij een mooie stallingsplek bij de ingang aan de Sportparklaan-zijde.

Als je met de auto komt, houd rekening met het drukke verkeer op de Sportparklaan. Fietsers, voetgangers, auto's en vrachtverkeer kruisen elkaar op vele plekken. Parkeren is uitsluitend en alleen toegestaan op de aangegeven parkeerplaatsen in de omgeving. Wees netjes voor onze buren en zorg dat je de ingang van Tuincentrum Nijssen op geen enkel moment blokkeert.

Velden
Alliance heeft 6 velden (3 watervelden, 3 zandvelden waarvan 1 een half veld). Zie de lichtgroene velden op het overzicht hieronder.