Welkom bij Alliance!

Welkom bij Mixed Hockey Club Alliance. Ook wel 'de leukste hockeyclub in Heemstede', aldus onze meer dan 1500 leden. Naast een actieve club met een supergrote jeugdopleiding zijn we ook een gezellige club met veel families, vrienden- en vriendinnenteams.

We zijn een zeer actieve club en een plek waar door hockeyplezier, verbinding en verenigingsactiviteiten mooie herinneringen worden gemaakt. Alliance heeft bij leden en oud-leden een plekje in het hart veroverd. Elk jaar verwelkomen we nieuwe leden waarmee we verbinden en de waarden, uitingen en successen van onze vereniging delen. Een plekje dat er altijd zal zijn en dat wordt gekoesterd. Hoe oud je ook bent en waar het leven je heenbrengt, de vereniging waar je hockey speelt/speelde, zul je altijd onthouden.

Lid zijn van Alliance levert dus veel op daarvoor nemen we als vereniging onze gezamenlijke verantwoordelijkheid. Onder leiding van het bestuur en de bijdrage van velen kan er elke dag worden met goed materiaal en inzet worden getraind en zijn we in de weekenden succesvol tijdens de wedstrijden. Dat vraagt natuurlijk een strakke organisatie met duidelijke verwachtingen om alles goed te laten verlopen en daarvoor hebben we naast de leden een aantal enthousiaste medewerkers op het veld en in het clubhuis. De vereniging bestaat verder uit veel betrokken vrijwilligers waaronder veel ouders van onze jeugdleden. Voor de diverse commissies, functies en activiteiten wordt inzet gevraagd waardoor we goed hockey op het veld en ook veel gezelligheid naast het veld hebben. Alliance is opgericht in 1927 en we zijn trots op wat we samen dus al meer dan 95 jaar voor mekaar krijgen!

Waar onze vereniging voor staat, hoe dit tot stand is gekomen, hoe we dit vandaag realiseren en met wie, kan je allemaal terugvinden op deze website en in de Alliance app. Deze website is het officiƫle orgaan van onze vereniging en hier kan je dus verder lezen over nieuwsberichten, de organisatie, sponsoren, de teams, wedstrijden en trainingen etc. Leden kunnen inloggen in de app voor de trainings- en wedstrijdschema's, teamtaken, club events etc. Of login rechtsboven op deze site.

Op deze website is veel informatie te vinden over onze club en uiteraard over hockey en in welke vormen je dat bij ons kan spelen. Ben je nieuwsgierig om de sfeer te ervaren of weet je al dat je wilt hockeyen bij Alliance? Neem contact op of kom gewoon eens langs want we ontvangen je met veel plezier. Lid worden kan door je in te schrijven en we nemen contact met je op. Lees daarvoor verder op deze pagina voor meer info.

Met sportieve groet,
Allez Alliance!