Start Grote Clubactie

zaterdag 21 september 2024   |   08:00 - 23:00   |   Geen locatie ingevoerd

Dit jaar verkopen wij ook weer (virtuele) loten met de Grote Clubactie. Zodat we met z’n allen onze club nóg mooier kunnen maken. Want de opbrengst gaat dit jaar naar de nieuwe aankleding van het terras en het buitenmeubilair.

Klinkt goed toch? Vanaf zaterdag 21 september, de landelijke startdatum van de Grote Clubactie, gaan we van start.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,00. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar Alliance. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media.

Kaarten ophalen
Vanaf vrijdag 20 september, kunnen de coaches (of een ouder) van de teams Dierentuin t/m O12 de envelop met de verkoopkaarten ophalen bij de bar (op vrijdag en zondag) of de wedstrijdtafel (op zaterdag). Hoe eerder je start, hoe meer loten we kunnen verkopen!

Het verkopen van de loten is dit jaar alleen met de QR code, deze kun je natuurlijk ook heel makkelijk delen in de familie app. De verkoopkaart kan je omhangen met onze nieuwe Alliance Keycord. Deze zit ook in de envelop met de verkoopkaarten.

Dit jaar hebben we per categorie een prijs:

• voor de speler / speelster die de meeste loten verkoopt;
  • voor het team dat samen de meeste loten heeft verkocht!

Koop loten en steun onze vereniging! En je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen.