Opfrisavond Clubscheidsrechters

dinsdag 17 september 2024   |   20:00 - 21:30   |   Bovenzaal
De eerste wedstrijden zijn aanstaande. Ook voor scheidsrechters. Ben je terughoudend omdat je kennis is weggezakt? Heb je zelf al een paar keer gefloten en wil je graag meer weten over bepaalde situaties? Of zag je anderen fluiten en dacht: "Dat wil ik ook kunnen". Of ben je nog niet zeker van je kennis over de spelregels en sta je voor de vooravond van een examen deze maand?

Kom naar de opfrisavonden scheidsrechters op woensdag 11 september of dinsdag 17 september in het clubhuis, we beginnen om 20:00 uur. Je hoeft niet in te schrijven. Er zijn ervaren scheidsrechters aanwezig die praktische tips hebben en je graag helpen.

Wil je de spelregels nog eens rustig nalezen ga dan naar:

Klik hier voor de arbitrage pagina op de Alliance website waar je veel informatie over de spelregels kan vinden, inclusief verwijzingen naar ondersteunende informatie van de KNHB.

Met sportieve groet,

Ewoud Meeuwissen - Voorzitter Arbitragecommissie