Sportways Hockeykampen

YoungStars 7 t/m 9 jaar
Juniors 10 t/m 13 jaar

Wat is een dagkamp?
Op onze dagkampen ga je twee, drie of vijf dagen aan de slag met hockey, op en rond het veld. Allerlei verschillende hockeytechnieken komen aan bod. Aan het eind van elke dag speel je spannende wedstrijden van het toernooi, waar je jouw gloednieuwe hockeyskills direct kunt toepassen. Maar er is ook zeker genoeg ruimte om leuke spellen te spelen, nieuwe vrienden te maken en heel veel lol te trappen.

Kamptypes
In onze hockeykampen maken we onderscheid tussen verschillende categorieën, zodat het hockeyprogramma perfect op jouw niveau aansluit:

Kids 5 t/m 7 jaar
Door de gezonde afwisseling tussen hockey en spelletjes, maken we optimaal gebruik van jouw spanningsboog. Daarnaast staat de tweede dag van het kamp volledig in het teken van een thema, en kun jij verkleed komen hockeyen!

YoungStars 7 t/m 9 jaar

Hockeyfanatiekelingen nodigen we uit om met ons halve of hele dagen aan de slag te gaan met hockey. Met ons flexibele middagprogramma kan deze groep zelf elke middag beslissen wat ze gaan doen: het veld op of aansluiten bij de spellen.

Juniors 10 t/m 13 jaar
We besteden veel aandacht aan techniek en tactiek en dagen deelnemers individueel uit. Je bent de hele dag bezig met hockey, in allerlei creatieve trainingsvormen. Je krijgt vernieuwende clinics, waarbij er aandacht is voor jouw niveau en speel vermogen. Hierdoor ga je nog meer uit jezelf halen.