Alli Talent Meivakantie

woensdag 26 april 2023   |   10:00 - 13:00   |   Clubhuis,Velden Alliance
In de meivakantie organiseren we op woensdagochtend 26 april weer een Alli Talent clinic voor de jongste jeugd. De altijd leuke Alli Talent clinic wordt begeleid door dames en heren uit de eerste teams en zij willen jou graag nieuwe tips en tricks leren! Dit keer is het ook mogelijk om een vriendje of vriendinnetje van een andere club mee te nemen als introducee.

Tijdens deze ochtend gaan we op het veld aan de slag met verschillende hockeyoefeningen. Naast de oefeningen spelen we ook spelletjes. Tussendoor pauzeren we voor een koek- en drinkpauze.

De oefeningen zijn per categorie vormgegeven dus voor iedereen wordt het een leerzame ochtend. Bij slecht weer hebben we een alternatief programma en gaat de clinic gewoon door! Neem altijd voor de zekerheid droge/extra kleding mee.

Wil je hierbij zijn? Schrijf je dan nu in voor deze ochtend!

Wanneer: Woensdag 26 april
Wie: Dierentuin, jongens en meisjes onder 8, onder 9 en onder 10-teams + introducees in deze leeftijdscategorieën
Tijd: 10.00 - 13.00 uur (aanmelden vanaf 09.30 uur)
Kosten: 20 euro (incl. snacks en drinken)

Hoe schrijf je je in als lid?
  • Log in via de app of op www.mhc-alliance.nl met je eigen inlognaam en wachtwoord.
  • Bij Evenementen kies je het Alli Talent kamp
    (app: ...Meer/Evenementen, website achter login: Club/Evenementen)
  • Kies of je een introducee mee wilt nemen (max. 2 introducees)
  • Reken af via iDeal, je hebt dan meteen betaald - ook voor je introducee.
Hoe schrijf je je in als introducee?
  • Dit kan alleen via de inschrijving van jouw vriendje of vriendinnetje dat lid is.
Heb je vragen over de inschrijving of lukt het niet om in te schrijven, dan kun je een e-mail sturen naar [email protected].

Volg je Allitalent al op onze socials? Kijk voor foto’s en meer info op facebook.com/allitalent of instagram.com/allitalent

We hebben er zin in, kom jij ook?!
Met sportieve groet,
Milou Schoone