Bitjes happen

zaterdag 18 februari 2023   |   10:00 - 14:00   |   Clubhuis
Op zaterdag 18 februari is er weer gelegenheid om een afdruk te laten maken voor een professioneel op maat gemaakte gebitsbeschermer.

SPTL is in het clubhuis aanwezig van 10:00-14:00 uur, aanmelden graag van te voren via https://sptl.nl/.

Op de hapdag > melden bij administratietafel > kleur kiezen en afrekenen > afdruk nemen > beschermer thuis ontvangen.

"Met een op maat gemaakte gebitsbeschermer van SPTL ga je voor een gebitsbeschermer die goed beschermt tijdens het sporten.
Het grootste voordeel van een op maat gemaakte gebitsbeschermer van SPTL in vergelijking met een bitje uit de winkel is de pasvorm. Een goede pasvorm zorg voor: optimale bescherming, meer draagcomfort, beter ademen, beter slikken en beter praten."

Zie deze flyer (link) voor meer info over assortiment, prijzen en kleur(en) opties.....