Hockey & Trainingen

MO14-10 kampioen!

Nieuws afbeelding 9-6-2023
Met een lekker zonnetje en niet te warm was het zaterdag 20 mei fantastisch hockeyweer. Geen betere dag om kampioen te worden! Thuis tegen Zandvoort moest het gebeuren voor M014-10. Op dat moment wisten we nog niet dat de concurrent Mijdrecht had verloren en het kampioenschap eigenlijk al binnen was

De meiden begonnen vol energie maar het eerste kwart ging toch een beetje stroef tot Jitte met een mooie flats vanaf kopcirkel het eerste doelpunt maakte. Het tweede kwart waren de meiden los en lieten zien waarom zij de beste zijn in hun poule met fraai uitgespeelde goals van Minou, Maria en Florine. Het derde kwart was van beide kanten wat slordig en verliep doelpuntloos maar het laatste kwart gingen de meiden er nog even helemaal voor en viel al snel de 5-0 door Maria. Zandvoort deed nog iets terug door uit een strafcorner te scoren maar de overwinning en daarmee het kampioenschap kwam niet meer in gevaar.

Met maar liefst 11 punten voorsprong en nog 2 wedstrijden te spelen is MO14-10 de terechte kampioen. En dat werd op passende wijze gevierd met bloemen, bubbels en taart!

Carice, Madeleine, Frederique, Senne, Josine, Lara, Florine, Liselotte, Sophie, Jitte, Maria, Isabelle, Pleun, Emmy, Minou en Coaches Eric-Jan, Pieter en invalcoach Arjan jullie zijn een top team!!!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.