Toernooien

Je kan nu inschrijven voor het 90's Kaatje Bitterberg toernooi op zondag 28 mei

Nieuws afbeelding 8-5-2023

Doe mee met het familie- en vriendentoernooi 'Kaatje Bitterberg' op zondag 28 mei

De inschrijvingen zijn gestart voor het supergezellige familie- en vriendentoernooi 'Kaatje Bitterberg' Op eerste Pinksterdag, zondag 28 mei a.s., De unieke mogelijkheid om met je familie en vrienden te hockeyen en daarom te leuk om te missen! Stel zelf je team samen van volwassenen, junioren én jongste jeugd. We spelen met elftallen en zeventallen. En hockey ervaring is niet noodzakelijk!

Naast het hockeyplezier is het één groot (verkleed)feest. Zo zijn er hoge verwachtingen over de outfit van elk team. Ook mag je voor je team je eigen huiskamer maken met partytenten, bankstellen, TV's, noem maar op.

Thema
Dit jaar is het thema ‘Back to the 90's’, je kunt alvast gaan nadenken over je verrassende outfit!

Hoe gaat het in z’n werk?
Voor dit toernooi kun je zelf een team samenstellen bestaande uit familieleden en vrienden. Er is plaats voor maximaal 21 teams. Zij zullen het tegen elkaar opnemen in drie poules en op een sportieve manier strijden om de eer! We spelen in elftallen of zeventallen tegen elkaar, elk team verzorgt een scheidsrechter die zo sportief mogelijk de wedstrijd fluit.

Schrijf je hier in!
Poule-indeling
We maken verschillende poules zodat iedereen de kans krijgt om op zijn of haar niveau mee te spelen:

Poule 1: Competitive cluppies (11 tegen 11)
De teams in deze poule gaan voor de beker. De ervaring spat er vanaf en een gezonde mix van jong en oud speelt het positiespel alsof het team al weken heeft getraind. De allerjongsten spelen hier niet mee, of het is een toekomstige international. Keepers kunnen worden opgesteld, mits de tegenstander deze ook heeft.

Poule 2: Fanatieke middenmoot (11 tegen 11)
Je wordt in deze poule ingedeeld als je lekker fanatiek wilt spelen en tegelijkertijd de jeugd de ruimte geeft. Alle leeftijden en een brede diversiteit van niveaus zijn in de teams welkom. We spelen om het spel en de hoeveelheid knikkers is niet het belangrijkste. Een handige C- of een D-speler passeert hier een geroutineerde veteraan zonder dat hij zich zorgen hoeft te maken daarna bruut van de bal te worden gelopen. We spelen in overleg met de tegenstander met keeper en de jongsten scoren het meest.

Poule 3: Jonge helden (7 tegen 7)
In deze poule geven we de jongste jeugd de ruimte om te laten zien wat ze kunnen op een half veld. Natuurlijk worden ze ondersteund door hun ouders en grotere broers en zussen, maar scoren doen ze zelf. We spelen hier 7 tegen 7, zonder vaste keeper.
Voor de jongsten
Voor de allerkleinsten (4 t/m 7 jaar) organiseren wij een sportieve activiteit van anderhalf uur, om ook hen de gelegenheid te geven een leuke middag te hebben.

Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld bedraagt € 190,- voor een 11-tal (maximaal 15 deelnemers) en € 115,- voor een 7-tal (maximaal 9 deelnemers). Hiervoor krijgt het team een dag lang hockeyplezier (start 09.30 uur tot circa 17.00 uur), een heerlijke lunch, versnaperingen en na afloop een bittergarnituur om het toernooi gezellig af te sluiten. Extra deelnemers betalen € 10,-.

En wie weet gaat jullie team naar huis met de poule-beker of met één van de vele andere prijzen voor o.a. de 'origineelste outfit!'
Naar het inschrijfformulier
Zin om mee te doen?
Schrijf je in via dit inschrijfformulier, we nemen daarna contact met je op voor de details.

Extra organisatoren gezocht!
Vind je het leuk om ons te helpen bij de organisatie van dit toernooi of op de dag zelf, laat het ons weten!

Wij zijn bereikbaar via [email protected], ook voor vragen.

Met sportieve groet,
Namens de toernooicommissie