Arbitrage

Topscheidsrechter Coen van Bunge komt naar Alliance - Zaterdag 1 April!

Nieuws afbeelding 24-3-2023
Een topdag voor iedereen die geïnteresseerd is in Arbitrage!

In het kader van het lustrumjaar biedt Alliance deze dag aan iedereen aan die met arbitrage te maken heeft. Fluit je regelmatig, of wil je meer gaan fluiten, of ben je deelnemer in de arbitrage lijnen van Alliance? Dan is dit een dag voor jou! Zaterdag 1 april (geen grap!).

Coen van Bunge
Met trots kunnen we aankondigen dat we voor deze dag een bijzondere gast hebben: Coen van Bunge. Coen is al jaren één van de topscheidsrechters van Nederland en als arbiter ook internationaal zeer ervaren met het fluiten van wedstrijden op de Olympische Spelen en de finales van de EURO Hockey League en FIH Pro League. Daarnaast is hij vanuit de KNHB verantwoordelijk voor de arbitrage opleidingen in Nederland.

Wat we gaan doen
Het doel van de dag is om aandacht te vragen voor de rol van arbitrage en daarvoor hebben we samen met Coen een mooi programma opgesteld. Coen neemt drie ervaren bondscheidsrechters mee en zij zullen tijdens de wedstrijden met praktische tips en begeleiding de kennis en vaardigheden van scheidsrechters én publiek langs de lijn verder ontwikkelen. Diverse zaken zullen aanbod komen als positie, samenwerking en spelregelkennis.

Wanneer
Zaterdag 1 april vanaf 09.30 uur ontvangen we Coen en zijn team. Om 17.30 uur sluiten we dag af!

Wij kijken uit naar deze bijzondere dag op onze club. Jij ook? Zet 'm in je agenda!

Heb je vragen over deze dag of arbitrage in het algemeen? Stuur een mail naar:

Met sportieve groet,
de Arbitragecommissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.