Maurice Bekkers 60 jaar en nieuw Lid van Verdienste van MHC Alliance!

Nieuws afbeelding 12-2-2023
Als je 60 wordt dan vier je dat. Met de trimmers van Alliance! We hebben afgelopen donderdag 9 februari een memorabele avond beleefd met het vieren van de 60e verjaardag van Maurice Bekkers, de gewaardeerde trainer-coach van de donderdagavond trimhockeyers.

Maurice is een toonbeeld van de Alliance vrijwilliger en daarom is het voor het Bestuur een eer en genoegen om hem namens de leden van Alliance te benoemen tot Lid van Verdienste!

De trimmers hadden een surprise (hockey)party voor hem georganiseerd om hem te bedanken voor zijn toegewijde inzet voor het team. Er is gespeecht, gezongen en er zijn cadeaus overhandigd. De donderdagavond trimmers hopen nog vele jaren van Maurice, hun toptrainer te kunnen genieten! En iedereen van zijn inzet voor de club als geheel!

Als kerst op de taart is Maurice door het bestuur benoemd tot Lid van Verdienste van de vereniging. Maurice is al jaren een bekende voor velen binnen en buiten de club. Vaak aanwezig, altijd vriendelijk en behulpzaam. MHC Alliance feliciteert Maurice met zijn 60e verjaardag en is hem zeer dankbaar voor al zijn inzet en kijkt uit naar voortzetting van de samenwerking.

Een overzicht van de bijdrage door Maurice
Als trainer en coach van de donderdagtrimmers
  • iedere donderdag ben je present en help je de trainers met het uitzetten en begeleiden van de oefeningen om hun vaardigheden naar een nog hoger niveau te brengen
  • en ben je een zeer gewaardeerde deelnemer aan de borrel na afloop!
Als begeleider van arbitrage
  • ontvangst van bondsscheidsrechters
  • begeleiding scheidsrechters
  • zelf (strenge) scheidsrechter
Als helpende hand bij de facilitaire dienst
  • hoekvlaggen plaatsen/opruimen
  • al meer dan 20 jaar vuilnisafhandeling van terrein en clubhuis
  • verzamelt gevonden voorwerpen
Hulp bij evenementen
  • altijd bereid om te helpen bij evenementen
  • inzet voor de veiligheid in en rondom ons clubhuis als deskundige op het gebied van brandweerveiligheid op alle jeugdfeesten van Alliance

Maurice heeft in 2001 de Veer van Winnubst ontvangen als waardering voor het verrichten van bijzondere werkzaamheden voor Alliance. Nu als 'oevreprijs' benoemd tot Lid van Verdienste waarmee ook een vermelding in de eregalerij (link).

Dank en proficiat namens alle leden van MHC Alliance.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.