Zaalhockey

Trainingsschema Zaalhockey 2022-2023 bekend

Nieuws afbeelding 9-11-2022
Beste leden,

Het is bijna zover! Er wordt hard gewerkt om onze mooie Alli Arena weer op te zetten en dan mogen we eindelijk weer de zaal in. We kunnen ontzettend trots zijn op onze mooie blaashal en de vrijwilligers die dit mogelijk maken. Hoe fijn is het dat we lekker veel kunnen trainen in onze eigen blaashal. Het zaalschema voor deze winter is af en is zichtbaar in de app.

Voor de duidelijkheid lichten we hieronder de komende zaaltrainingsweken per categorie toe.

Breedte Jeugd O10, O12, O14, O16, O18 en breedte senioren DO25-1
We hebben ontzettend goed nieuws voor jullie! We kunnen veel langer doortrainen dan afgelopen jaren. Vanaf week 48 traint iedereen 11 weken lang (1x per week) op een vaste dag en tijdstip in de hal. Voorheen trainden we alleen voorafgaand een wedstrijddag, dit jaar trainen we 11 weken lang (met uitzondering van de 1e week van de kerstvakantie, week 52).

Let op: vanaf week 4 t/m 7 kan er voor een paar teams een vervroegde trainingstijd van 1 uur zijn in het schema.

Junioren MO12-1, JO12-1, JO14-1 en alle opleidingsteams
Jullie starten in week 46 en week 47 met de eerste selectietrainingen (in plaats van een veldtraining). Deze dagen en tijden zijn reeds gecommuniceerd door de TM-top jongens en TM-top meisjes. Hierna trainen jullie vanaf week 48 voor 11 weken lang (1x per week) op een vaste dag en tijdstip in de hal. Voorheen trainden we alleen voorafgaand een wedstrijddag, maar dit jaar trainen we 11 weken lang (met uitzondering van de 1e week van de kerstvakantie, week 52).

De trainingen zijn altijd met het veldteam. Speel je bijvoorbeeld wedstrijden met het combiteam MO12-1.2 en zit je op het veld in MO12-2, dan train je dus altijd met MO12-2 in de zaal. Er bestaan geen trainingen voor de combi-teams.

Junioren MO18-1, JO18-1, MO16-1, JO16-1 en MO14-1 (topklasse)
Jullie starten in week 46 en week 47 met de eerste selectietrainingen (in plaats van een veldtraining). Deze dagen en tijden zijn reeds gecommuniceerd door de TM-top jongens en TM-top meisjes. Hierna trainen jullie 6 weken lang (2x per week) onder leiding van jullie coach- en trainer. Dat wil zeggen: week 48, 49, 50, week 1, 2 en 3. In overleg met jullie trainer/coach kan er besloten worden om in week 1 (tweede week kerstvakantie) niet te gaan trainen, maar dit wel te doen in week 52. Check dit dus goed met bij jouw trainer/coach/manager!

Vaste breedte- en selectiekeepers
Voor jullie gaan we dit jaar keeperstrainingen verzorgen in de zaal. Deze trainingen zijn onder leiding van Diederik Vroom en worden extra aanboden vanuit de club om jullie optimaal klaar te stomen voor het zaalseizoen. De TM-keepers is bezig met de laatste aanpassingen voor dit aparte trainingsschema. Jullie ontvangen op korte termijn via hem bericht over jullie trainingen.

Voor vragen met betrekking tot het zaalschema door de weeks kun je mailen naar: [email protected].

Heel veel plezier gewenst in onze Alliance Arena!

Groet van Milou Schoone
Organisatorisch Manager Alliance

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.