Bestuurstafel

Algemene Ledenvergadering MHC Alliance dinsdag 8 november 20.00 uur

Nieuws afbeelding 4-11-2022 Deze ALV staat zoals gebruikelijk het financieel jaarverslag van het vorig seizoen op de agenda. Bijzonder agendapunten zijn de installatie van de nieuwe Secretaris en functiewissel van het bestuurslid Breedtehockey als opvolging van Daniëlle Möring-Riegen. Tevens gaan de ontwikkelingen op de energiemarkt niet aan Alliance voorbij en dit onderwerp staat als apart punt geagendeerd.

Alle leden en vertegenwoordigers zijn door het bestuur middels een email uitgenodigd. Dus kom naar de ALV op dinsdag 8 november!

Achter de login van onze website zijn bij Club - Documenten de volgende documenten beschikbaar:
  • Uitnodiging en agenda van deze ALV
  • Notulen van de vorige ALV 24 mei 2022
  • Jaarrekening 2021-2022
  • Voordracht opvolging bestuurslid Secretaris (Janine Bauer)
  • Voordracht opvolging bestuurslid Breedtehockey (Claire van Diemen)
Tot dinsdag, aanvang 20.00 uur.

Met sportieve groet,
het bestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.