Bar & Clubhuis

Kom eten op de club - menu van de maand NOVEMBER

Nieuws afbeelding 1-11-2022
Afgelopen maand is er flink bij Kees gegeten. De Alliance hamburger is toch ècht favoriet en behoudt een eervolle vermelding op het komende menu van november.

Het menu van de maand november is:

Voltallige teams, ouders die geen zin hebben om te koken, iedereen is welkom.
Dus: skip de herfstdip en kom op de club eten!

Enthousiast geworden en wil je afspreken of wil je meer weten? Stuur dan een mail aan [email protected] en laat weten wanneer je wil komen, welke dag en hoe laat of wat je vraag is. Kees rechtstreeks contacten op de club kan natuurlijk ook.
Heb je ideeën voor het volgende maandmenu of heb je feedback? We horen het heel graag!

Met smakelijke groet van de Barcommissie,

Kees Heger
Martine Verhagen
Astrid Jansen
Suzanne Antonisse
Shira Gimes

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.