Alli Talent kamp alleen op zondag 23 oktober - je kan nog inschrijven!

Nieuws afbeelding 13-10-2022
Helaas is er onvoldoende animo voor het Alli Talent kamp van zaterdag 22 oktober. We hebben besloten die van zaterdag te cancellen en wel de zondagochtend 23 oktober 10.00-13.00 uur door te laten gaan. De spelers die zich hadden aangemeld voor de zaterdag zijn inmiddels persoonlijk geïnformeerd.

We hebben gelukkig nog genoeg plek voor spelers op de zondagochtend! Dus meld je aan voor de zondag en kom met ons een heerlijke ochtend beleven met heel veel gezelligheid en hockey!

In de winterstop hebben we nog een hele leuke verrassing in petto en steken we de Alli Talent clinics in een nieuw (winter)jasje.

De altijd leuke Alli Talent ochtenden worden begeleid door dames en heren uit de eerste teams en zij willen de jongste spelers graag nieuwe tips en tricks leren.

Tijdens de ochtend gaan we aan de slag op het veld met verschillende hockeyoefeningen. Naast trainen spelen we ook andere spelletjes spelen. Tussendoor nemen we de tijd voor een koek- en drinkpauze.

De oefeningen zijn per categorie aangepast dus voor iedereen wordt het een leerzame ochtend. Bij slecht weer hebben we een alternatief programma en gaat het kamp gewoon door. Neem altijd voor de zekerheid droge/extra kleding mee.

Wanneer: zondag 23 oktober
Wie: Dierentuin, jongens en meisjes onder 8, onder 9 en onder 10- teams
Hoe laat: 10.00 - 13.00 uur (aanmelden vanaf 09.30 uur)
Hoeveel: 20 euro incl. snack en drinken

De inschrijvingen voor het kamp zijn vanaf vandaag geopend. Mocht je vragen hebben over de inschrijving of mocht het niet lukken, dan kun je een mail sturen naar [email protected].

Hoe schrijf je je in?
Via de website:
- Log in via www.mhc-alliance.nl met jouw inlognaam en wachtwoord.
- Bij Club / Evenementen kies je het Alli Talent kamp (zaterdag en/of zondag)
- Je betaalt dan meteen via iDeal.
Via de app:
- Via menu ...Meer / Evenementen
- Bij Club / Evenementen kies je het Alli Talent kamp (zaterdag en/of zondag)
- Je betaalt dan meteen via iDeal.

Word ook snel lid van onze Facebookpagina voor de kampfoto’s en meer info over andere kampen:

Wij hebben er weer zin. Schrijf je snel in, tot dan!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.