Zaterdag 17 september World Clean Up Day 2022 en Alliance doet mee

Nieuws afbeelding 15-9-2022
Als een van de grootste hockeyclubs in Nederland vinden we het belangrijk dat we een duurzame club zijn. Daarom willen we onder andere een schoon clubterrein en een schone omgeving en daar ook de aandacht op vestigen.

Op zaterdag 17 september vindt weer een opruimdag plaats die georganiseerd wordt door de duurzaamheidscommissie in samenwerking met Foundation The Wave, Plastic Smart Sport Clubs(link). Daar betrekken we onze kinderen bij om het bewustzijn aan de volgende generatie door te geven. Zaterdag spelen de meiden van MO12-2, MO12-11 en de jongens van team JO12-5 thuis al vroeg hun wedstrijden. De actie start om 10.15, na een officiƫle aftrap op de hockeyclub waarna de kinderen het terrein en de omgeving opruimen!

Vind je dit een goed initiatief en wil je dit ook in je eigen omgeving doen? Lees dan verder in dit artikel van de Heemsteder (link) en kom zaterdag 17 september alleen, met je kinderen, buren of vrienden tussen 10.00 en 14.00 uur naar Plein1 aan het Julianaplein 1. Je kunt daar een afvalgrijper, handschoenen en vuilniszakken halen om een rondje te gaan lopen door Heemstede.

Met opgeruimde groet,
de Duurzaamheidscommissie