Bar & Clubhuis

Nieuws van de Bar

Nieuws afbeelding 10-9-2022
De zomervakantie is voorbij gevlogen en de bar draait inmiddels weer lekker. Kees, onze vaste kracht achter de bar en in de keuken, heeft het enorm naar zijn zin en blijft met veel plezier bij Alliance. Hij staat in de startblokken om voor iedereen weer heerlijke happen te verzorgen.

Wil je bv. kennismaken met je nieuwe team? Reserveer een teamdiner of kom op de club borrelen met heerlijke verse snacks. Er zal iedere maand een wisselend menu zijn (je kan met je team op een vaste dag in de maand komen eten) en ook de broodjes zullen komend seizoen regelmatig wisselen. Houd hiervoor het scherm achter de bar goed in de gaten! Heb je speciale wensen? Kees regelt het graag. Kom bij hem langs of regel het via [email protected].

We zijn hard op zoek naar vast barpersoneel. Heb je interesse of weet je iemand? Stuur dan een bericht naar [email protected]. Jong (15+) en oud: iedereen is welkom. Zie voor meer info dit bericht (link) op de website.

Dit jaar is een lustrumjaar met veel leuke activiteiten. De bar zal bij veel activiteiten een belangrijke rol spelen. We zullen dikwijls een beroep moeten doen op vrijwillige inzet van leden en ouders. Zowel op feesten en evenementen als competitiedagen (zaterdag en zondag) zullen we vragen om hulp. Met elkaar maken we er een mooi lustrumjaar van!

Geen 18? Geen alcohol! Deze regel zal in het clubhuis duidelijk zichtbaar zijn. De barmedewerkers zien erop toe dat bij het bestellen van alcohol een ID-check wordt gedaan bij iedereen jonger dan 25 jaar.

De bar heeft een mooie innovatie en introduceert de Alliance-clubpas! Deze pas kun je bij de bar opwaarderen met een tegoed voor consumpties bij de bar. Je kunt deze clubpas dus met je team gebruiken om als gezamenlijk team tegoed te gebruiken. , En omdat je op de club alleen kunt pinnen, biedt deze pas een oplossing voor kinderen die nog geen bankpas hebben en met een eigen clubpas wel consumpties kunnen halen. Binnenkort geven we meer informatie over het gebruik van deze pas en hoe je deze kan bemachtigen.

We hebben veel zin in het nieuwe seizoen en zien je graag bij de bar!
De Barcommissie: Kees Heger, Astrid Jansen, Martine Verhagen, Suzanne Antonisse en Shira Gimes (vz.)

Heb je interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail het naar [email protected].