Hockey & Trainingen

Sunday Matchday op Alliance

Nieuws afbeelding 9-9-2022
Komt allen kijken!

Aanstaande zondag 11 september zal ook voor onze senioren de competitie weer beginnen en is er een interessant wedstrijdprogramma op Alliance!

Op ons hoofdveld (veld 2) bijt om 10.30 uur Dames 30-1 het spits af tegen HV Abcoude. Ze spelen in de overgangsklasse en dat is voor ons team een klasse hoger dan vorig seizoen. Daarna maakt om 12.45 uur Dames 1 zich op voor de eerste wedstrijd tegen Phoenix uit Zeist. Aansluitend zal Heren 1 het strijdperk betreden tegen MHC Weesp. Deze wedstrijd begin om 14.45 uur.

Op veld 1 starten onze Dames O25-1 (voorheen Dames Jong 1) om 11.00 uur tegen de Kikkers DO25-2 uit Nieuw-Vennep waarna om 12.45 uur Dames 3 hun best gaan doen tegen Westerpark D12.

Om 12.15 speelt op veld 3 H30-2 (voorheen Heren 35B) tegen WHFC uit Hoorn.

Kortom: vele mooie wedstrijden op het affiche, iedereen is welkom om te komen kijken!. De bar is uiteraard open.

Hopelijk tot zondag!

Jochem Verberne, bestuurslid Tophockey
Olivier van Nieuwenhuizen, bestuurslid Senioren

Heb je interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail het naar [email protected].