Evenementen

Update: nieuw programma - Schrijf je in voor leuke activiteiten op de Alliance Slotdag zondag 19 juni

Nieuws afbeelding 8-6-2022
Update 16 juni 202: Door het tegenvallend aantal inschrijvingen hebben we moeten besluiten het programma van de slotdag aan te passen.

We hebben daarom gevraagd aan de dames en heren van D1 en H1 of ze voor ons een leuke clinic kunnen organiseren.

Ze gaan dit voor alle categorieën doen vanaf 14.30 tot 16.00, aansluitend zullen dan de kampioenen van dit seizoen gehuldigd worden.

Dus mocht jij je nog niet ingeschreven hebben, dan kan dit als nog.
Mocht jij je al aangemeld hebben, maar op het nieuwe tijdstip niet kunnen, dan horen wij het graag per mail naar [email protected], dan zullen we het bedrag terug storten.

8 juni 2022
De Alliance Slotdag is voor veel spelers de laatste keer hockey van dit seizoen. We hebben een leuk programma en het wordt een gezellige dag op de club. In de middag worden de kampioenen gehuldigd.

Voor de E/F kan je op 26 juni ook nog meedoen met het Beach Bam! toernooi, klik hier voor meer informatie)

• 12.30 Dierentuin en F clinic door Bovelander hockeykamp trainers
  • 13.45 6E en 8E clinic door Bovelander hockeykamp trainers
  • 14.00 D urbanhockey door de Dames1 en Heren1 spelers
  • 15.00 C urbanhockey door de Dames1 en Heren1 spelers
Bovelander trainers zijn opgeleid om in leuke creatieve spelvormen de kinderen te laten hockeyen.
Urbanhockey is een uitdagende en coole vorm van hockey in 3v3, 5v5, skills, tricks, battles en parcours. Begeleid door de stoere meiden en kerels van onze Dames 1 en Heren 1.

Om 16.00 uur staat de huldiging gepland van de teams die dit seizoen kampioen zijn geworden.

Aanmelden via website:
  • Klik op‘inloggen’
  • Klik op‘club’
  • Klik op‘evenementen’
  • Kies de categorie van je deelname
  • Meld je aan

Aanmelden via app:

• Open de Alliance app
  • Klik op‘meer’ (onder in het scherm)
  • Klik op‘evenementen’
  • Kies de categorie van je deelname
  • Meld je aan

Er wordt een bijdrage van € 3,50 per persoon gevraagd.

Met sportieve groet,
de Evenementencommissie