Commissies

Eerste maandelijkse commissieavond zeer geslaagd

Nieuws afbeelding 11-5-2022
Een club draaiende houden doe je niet alleen, we doen dit gezamenlijk met een grote groep vrijwilligers. Na ruim 2 jaar Corona zien we veel enthousiasme voor het hockey en het organiseren daarvan en alles wat eromheen als club wordt geregeld .

Vanuit het Bestuur moedigen we dit aan door de verbinding tussen de leden te versterken en merken dat het aanwezig zijn op de club dat versneld. We nodigen daarom alle commissies uit om op de tweede maandag van de maand in het clubhuis te komen vergaderen. Het bestuur is ook aanwezig voor overleg/vragen.

Afgelopen maandag was de eerste keer en waren commissies aanwezig voor de Bar, Vrijwilligers, Sponsor, Senioren, Lisa beheer en Materialen. Het bij elkaar zijn, zorgde ook voor overleg tussen commissies, het delen van informatie en kennis en het was een gezellige, gezamenlijke avond.

Dit seizoen zijn de volgende commissieavonden op maandag 13 juni en maandag 11 juli en we zien uit naar weer een hoge opkomst.

Heb je interesse in één van de commissies of andere functies, neem een kijkje op het organisatie overzicht op de website en neem contact op als je er meer over wilt weten.

Daan, David, Pauline, Jochem, Danielle, Olivier en Michiel

PS
de volgende keer zal ook de nieuwe Communicatiecommissie aanwezig zijn. We hebben deze Cie het afgelopen jaar opgestart om communicatie in de breedste zin te ondersteunen, van beleid tot kleurcodes. Heb je zin om daar een bijdrage aan te leveren, laat het ons weten door contact op te nemen met Pauline Beije of stuur een mail naar [email protected].

Heb je interessante weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail naar [email protected].