Wedstrijdsecretariaten

GEVONDEN! Gezocht: Wedstrijdsecretaris Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 5-1-2022
Update: We hebben een nieuwe wedstrijdsecretaris: Claire van Diemen!

We zijn per direct op zoek naar een enthousiaste ouder die het leuk vindt om betrokken te zijn bij de club en graag een bijdrage wil leveren en zorgdragen voor de juiste invulling van de wedstrijden voor de jongste jeugd.

Je bent verantwoordelijk voor:
  • Opgave van de jongste jeugdteams aan de KNHB
  • Het publiceren van wedstrijden
  • Controleren van de wedstrijdformulieren
  • Het inplannen van oefenwedstrijden (in clubverband of soms op aanvraag v/d coach)
  • Contactpersoon voor de jongste jeugd met KNHB en andere clubs
Bovenstaande werkzaamheden bestaat voornamelijk uit veel e-mailcontact.

Wat wordt er gevraagd?
  • Tijdsbesteding: gemiddeld ca. 2 uur per week. Er zijn piekperiodes, dan kost het meer tijd (begin van het seizoen, herindelingen rond herfst, kerst, midwintercompetitie, bij slechte weersomstandigheden). Andere weken is het rustiger en kost het minder tijd per week.
  • Hockeyervaring is niet noodzakelijk.
  • Eigenschappen: Kennis en kunde betreft e-mail en enige affiniteit met gegevensinvoer in de systemen van Alliance en de KNHB. Enige ervaring met bijvoorbeeld Excel. Het grootste gedeelte van het werk kan vanuit huis worden gedaan en over het algemeen qua tijd zelf worden ingedeeld.

Meer informatie? Neem contact op met:
Daniƫlle Riegen Bestuur Breedtehockey