Corona: beperkingen voor trainingsschema's

Nieuws afbeelding 28-11-2021
De nieuwe coronamaatregelen, die vandaag ingaan, betekenen ook veel voor MHC Alliance. Trainingsschema’s moeten worden aangepast omdat trainingen voorlopig maar tot 17.00 uur mogen plaatsvinden. Ook wedstrijden na 17.00 uur gaan niet door en worden zoveel mogelijk verplaatst.

Houd de website, app en social media kanalen van de club in de gaten voor updates. Vandaag is aan alle leden, ouders of verzorgers een e-mail met een toelichting gestuurd. Er wordt hard gewerkt aan aangepaste schema's voor het aankomende zaalhockey seizoen.

Op https://www.mhc-alliance.nl/corona vind je de aangescherpte coronamaatregelen op Alliance. Meer informatie over zaalhockey, benodigde zaaluitrusting en zaalspelregels vind je hier.

Alvast dank voor het begrip voor alle wijzigingen en de flexibiliteit die we van iedereen vragen!

Met sportieve groet,
het bestuur, de trainersstaf & de zaalhockeycommissie