Commissies

Hulp gezocht voor anker testen blaashal op ma 20 en di 21 sept

Nieuws afbeelding 17-9-2021
Op maandag 20 en dinsdag 21 september wordt de eerste stap gezet voor de blaashal, de ankertesten langs veld 4. Hiervoor hebben we ten minste 2 vrijwilligers nodig die het team van de leverancier kunnen helpen.

Wie kan tussen 08.00-17.00 u. (of een deel ervan - alle hulp welkom) aanwezig zijn en de handen even uit de mouwen steken voor ons mooie winterproject?

We zullen nog uitgebreid communiceren over dit mooie project waarover de ALV in juni positief heeft besloten. Het is een fantastische aanwinst voor de vereniging maar vraagt wel meer voorbereiding voor het zaalhockey seizoen en betrokkenheid van leden.

Eenmalig worden in de omtrek van het te overkappen oppervlak, om de ca. 1,5 meter, ankers in de grond aangebracht. Deze ankers hebben voldoende houvast om de krachten die in de hal optreden op te kunnen vangen. Het eenmalig aanbrengen van een verankeringssysteem vindt plaats net onder de toplaag van het sportveld.

Kan je (een deel van) de dag helpen, neem contact op met Maurits van der Heijden via [email protected].

Met sportieve groet
de blaashal commissie