Commissies

Donderdag 16 september Workshop (nieuwe) spelregels voor clubscheidsrechters

Nieuws afbeelding 14-9-2021
Donderdag 16 september van 19.00 - 20.30 in de Bovenzaal van het Alliance clubgebouw houden we een workshop Spelregels. We nemen (de veranderingen in) het spelreglement door en gaan graag in op vragen. We kunnen ook een paar filmpjes samen bekijken en analyseren.

Heb je vragen dan is dit het moment om deze voor te leggen.

We stellen het op prijs dat je je aanmeldt als je aanwezig wilt zijn om de locatie goed in te kunnen richten.
Stuur daarvoor een e-mail naar: [email protected].

Na afloop van de workshop kunnen we Dames 1 aanmoedigen tijdens hun wedstrijd voor de Gold Cup, start 20:30 uur. Kan ook interessant zijn om in het bijzonder te letten op hoe de scheidsrechters de wedstrijd fluiten.

Met sportieve groet,
de Arbitrage Commissie