Hockey & Trainingen

Heren 1 is op zoek naar een nieuwe manager.

Nieuws afbeelding 25-8-2021
Beste leden,

Het seizoen gaat van start. Heren 1 is onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer/coach Bart Vergeer en zijn assistent Erwin van der Weijden druk aan de slag met de voorbereidingen. Het beloofd in alles een beter seizoen te worden dan vorig jaar! Er staat weer een echt Alliance team dat zich klaar maakt om meer punten te pakken dan vorig jaar.

Om te zorgen dat de staff en spelers de volle focus op het hockeyen kunnen houden, zijn we op zoek naar een manager. Als manager regel je alles om de wedstrijden en het team heen. Oefenwedstrijden, ontvangen van scheidsrechters, budgetbewaking, planning, wedstrijdformulier, etc. Je bent op een positieve manier betrokken bij het team en maakt het optimaal presteren van één van onze twee vlaggenschepen mogelijk!

Als je interesse hebt of meer informatie wilt, kun je bellen naar Bart Vergeer (06-42687084) of mailen naar [email protected].

Met sportieve groet,
Bart Vergeer