OMRUILEN ALLIANCE TENUES MET LOSLATEND CLUBLOGO

Nieuws afbeelding 16-2-2021
In het afgelopen jaar hebben we meerdere klachten ontvangen over loslatende clublogo’s van het clubtenue. Soms al na enkele weken, soms na een wat langere periode.
Het was voor de betrokken partijen niet altijd duidelijk waar de klachten door veroorzaakt werden. De afgelopen maanden zijn we met OSAKA en Jumbo Hockey in gesprek gegaan over het verbeteren van de kwaliteit. Inmiddels zijn er enkele aanpassingen doorgevoerd en kan het niet meer voorkomen dat ons clublogo nog loslaat.
Wij hebben dat inmiddels als bestuur ook getest en geconstateerd dat de logo’s na enkele keren wassen nog steeds goed op de kleding zitten.

Om alle leden met een teleurstellende ervaring tegemoet te komen, geven OSAKA en Jumbo Hockey de leden van Alliance de mogelijkheid om je kleding met losgelaten clublogo om te ruilen in de winkel van Jumbo Hockey!

Mooi om te ervaren dat OSAKA en Jumbo Hockey samen hun verantwoordelijkheid nemen als partners van onze club. We hopen daarom op een succesvolle omruilactie en dat we hierdoor ook in de toekomst kunnen blijven samenwerken.

De omruilactie kan zodra de winkel van Jumbo Hockey weer open mag. We zullen dan meer details over de omruilactie bekendmaken.

Met sportieve groet,
het bestuur