Hockey & Trainingen

Gezocht: Wie wil helpen jeugdteams te trainen?

Nieuws afbeelding 13-7-2020
Beste ouder, senior, veteraan, trimmer of A-speler,

Het bizarre 2019-2020 seizoen is inmiddels echt ten einde en ondertussen zijn we 'op de club' druk bezig om alle trainingen voor het komende seizoen 2020-2021 te organiseren.

Op dit moment hebben we de begeleiding voor de jeugd nog niet rond. Dit is vooral nog een uitdaging voor de trainingsuren op de dinsdag en donderdag vanaf 16.00 uur.

Vandaar dat ik namens de trainersstaf en bestuur deze oproep doe:

Wil jij de jeugd van onze club helpen door trainingen te geven?

Als je geïnteresseerd bent, stuur dan een e-mail naar Deborah Sold: [email protected]. Zij coördineert namens de club het proces om trainingsvraag en trainersaanbod op elkaar af te stemmen.

Deze oproep geldt niet alleen voor de dinsdagen en de donderdagen. Ook als je op andere dagen beschikbaar bent om trainingen te geven, dan nodigen we je van harte uit om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn. We zien je reacties graag tegemoet via [email protected].

Met sportieve groet,

Namens de trainersstaf en het bestuur,
Olivier van Nieuwenhuizen

PS
Een vrijwilligersvergoeding is mogelijk en bespreekbaar.