Bestuurstafel

Bart Wiezer benoemd tot Lid van Verdienste

Nieuws afbeelding 24-6-2020
Tijdens de digitale ALV is Bart Wiezer op unieke wijze benoemd tot Lid van Verdienste. Bart heeft zich zijn hele leven lang ingezet voor Alliance op alle vlakken binnen onze vereniging. Alle leden feliciteren Bart van harte met deze mooie benoeming voor alle werkzaamheden die hij heeft verricht voor MHC Alliance.

Bart werd lid in 1974 en toonde zijn bestuurlijke kwaliteiten als lid van het Jeugdbestuur en sleepte daarmee zelfs het B.G. Koningsschild in de wacht voor zijn goede werken voor Alliance. In die jaren speelde Alliance nog op gras en Bart wist zich te ontwikkelen tot een verdienstelijke 'lijnentrekker'.
Bart hockeyde 14 jaren lang in Heren 1. Een prestatie die je tegenwoordig niet meer tegenkomt! Daarnaast runde hij ook het wedstrijdsecretariaat van '89 tm '93. Als bestuurslid Technische zaken later als bestuurslid Top Hockey droeg Bart zijn bestuurlijke steentje bij aan Alliance en ontwikkelde een professionele hockeylijn voor alle top- en breedteteams. Bart heeft altijd het belang van de leden vooropgesteld in zijn veel bestuursfuncties en commissietaken. Bart, Lois, Job en Mette waren altijd te vinden op de club. Een echt Alliance-gezin!

Na vele jaren hockey in Veteranen B heeft Bart besloten de stick aan de wilgen te hangen. Zijn teammaten vonden dat zijn vertrek niet onopgemerkt voorbij kon gaan en nomineerden Bart als Lid van Verdienste. En zo geschiedde...!

Erik Jan Verhulst

24-6-2020 @ 22:33:09 |zeer verdiend! van harte Bart!

Suzanne Veen

27-6-2020 @ 22:33:11 |Gefeliciteerd! Gaaf