Bestuurstafel

Michiel Keijzer: Bestuurslid Exploitatie & Sponsoring

Nieuws afbeelding 26-11-2019
Nog voor onze verhuizing naar Heemstede ongeveer twee jaar geleden reden we elk weekend op en neer vanuit Amsterdam om onze dochters te laten hockeyen. Tijdens de training of wedstrijd de verbouwingsperikelen oplossende.
Zoveel tijd later is de rust teruggekeerd en spelen 2 van onze 3 dochters met veel plezier bij Alliance! Komend jaar hoopt de derde bij de dierentuin te starten.
Vorig jaar heb ik namens de Kascommissie mogen meekijken naar het financiële reilen en zeilen van de vereniging. Ik heb dit met veel plezier gedaan en heeft me een goed beeld gegeven van wat er allemaal komt kijken bij het draaien van zo’n grote en succesvolle club.
Toen het bestuur mijn interesse peilde voor een actievere rol bij de organisatie, was ik direct enthousiast. Het bestuur en haar vrijwilligers hebben de laatste jaren mooie dingen neergezet. Om ervoor te zorgen dat we hier in de toekomst mee door kunnen gaan, is besloten het bestuur uit te breiden met de rol van Sponsoring en Exploitatie. Ik hoop hier een mooie bijdrage te leveren.
Ik bedank de leden voor het gestelde vertrouwen en kijk uit naar een mooie toekomst.
Ik hoop jullie allemaal in groten getale op de club, en in het clubhuis te mogen zien.

Met sportieve groet
Michiel Keijzer

Bram Kramer

26-11-2019 @ 10:52:35 |Succes Michiel! Dank voor inzet!!

Stijn Hazen

26-11-2019 @ 16:16:03 |Super Michiel, ik kijk uit naar een mooie samenwerking!

Bart Brouwer

28-11-2019 @ 17:12:44 |Top dat je dit wil doen voor Alliance. Veel succes (en plezier)!