Bestuurstafel

Extra waterveld op veld 3

Nieuws afbeelding 18-7-2019 Terwijl bijna iedereen van een welverdiende vakantie aan het genieten is, wordt er op Alliance hard gewerkt aan het vervangen van de toplaag en fundatie van Veld 3.
Veld 3 wordt gedurende dit zomerreces omgebouwd van een semi naar een volledig waterveld. Dat betekent, dat er straks nog meer leden een wedstrijd kunnen spelen op een echt top waterveld. De gehele verbouwing wordt geleid door Sport Plaza (de verhuurders van de velden aan Alliance).Wil je zien hoe zo'n mooi veld wordt gemaakt? Kom dan rustig even kijken!