Arbitrage

Vacatures voor enthousiaste vrijwilligers

Nieuws afbeelding 11-7-2019
Zoals iedereen weet draait Alliance op vrijwilligers daarom zijn wij (nog steeds!) op zoek naar:
een enthousiaste Opleidingscoordinator Jeugd scheidsrechters

Dit is een uiterst gevarieerde vrijwilligersfunctie. Wat doe je dan zoals?
Jaarlijks verzorg je de aanschrijving van alle B-spelers die hun kaart gaan halen. Je hebt via een geautomatiseerd systeem contact met de KNHB over de aanmeldingen van alle examens voor scheidsrechters (jeugd en ouders ongeveer 150). Je bent daarmee ook het aanspreekpunt voor en naar de KNHB opleidingen.
Zo'n 8 keer per jaar organiseer je de spelregelexamens en ben je aanwezig bij de jeugd spelregelexamens.
Het organiseren van de opleiding betekent:
  1. Electronisch aanmelden van de kandidaten bij de KNHB (incl. eLearning),
  2. inplannen van de examens i.o.m. de KNHB-examinator, per examen plannen van 1 voorbereidingsavond met een van de ervaren Alliance scheidsrechters en het
  3. bijwonen van de jeugdexamens (hierbij ondersteun je de KNHB-examinator).

Tijdsbesteding: 2-3 uur per week, gedurende de periode sept-nov en maart-april. Je kunt deze taak uitstekend vanuit huis organiseren op zelf te bepalen momenten. Alleen de examen zijn natuurlijk op de club.

Daarnaast zijn we op zoek naar een gemotiveerde:

Opleidingscoordinator Ouders

Daarbij analyseer je de aantallen ouderscheidsrechters per jeugdteam A t/m D en verzorg je de aanschrijving naar de teams. De ouder aanmeldingen verwerk je, samen met je collega opleidingscoordinator jeugd, zodat de ouders het opleidingsprogramma (eLearning) kunnen starten. Jij plant de ouderexamens in (i.o.m je collega van de jeugdopleiding, vaak is het te combineren) en je bent aanwezig bij de ouderexamens. (4x per jaar).
Ook regel je de begeleiding van nieuwe ouderscheidsrechters als daar om gevraagd wordt.

Tijdsbesteding: 1-2 uur per week, gedurende de periode sept-nov en maart-april. Je kunt deze taak uitstekend vanuit huis organiseren op zelf te bepalen momenten. Alleen de examen zijn natuurlijk op de club.

Lijkt het je leuk en ben je geïnteresseerd? Neem contact op met Maurits van der Heijden via [email protected]. Hij kan je alles vertellen over deze functies.

Samen met elkaar houden we Alliance draaiende!