Bestuurstafel

Herre Kleuver benoemd tot Lid van Verdienste

Nieuws afbeelding 16-5-2019
Op de voorjaars-ALV heeft MHC Alliance afscheid genomen van twee belangrijke bestuursleden:
  • Marieke Odink treedt, na drie intensieve en succesvolle jaren, af als Bestuurslid Breedte Hockey en wordt opgevolgd door Danielle Möring-Riegen. een groots applaus en vele mooie dankwoorden vielen haar ten deel;
  • Herre Kleuver treedt af als voorzitter van MHC Alliance en zal ad-interim worden opgevolgd door de huidige Penningmeester Gertjan de Rooij. Het bestuur gaat in de komende maanden aan de slag om een goede opvolger voor Herre te vinden.
Erik Jan Verhulst nam de microfoon ter hand en stelde onze vertrekkend voorzitter en waarnemend voorzitter enkele prangende vragen over de afgelopen en komende bestuursperiode. Beide heren lieten zich op deze Ajax-avond van hun sportiefste kanten zien! Waarna het bestuur overging tot benoeming van Herre Kleuver tot Lid van Verdienste bij MHC Alliance. Zijn voordracht werd door alle leden met applaus ondersteund.

Vele leden hebben op de voorjaars-ALV kunnen luisteren naar de verslagen van het bestuur over de stand van zaken op de diverse beleidsterreinen. Tal van interessante ontwikkelingen passeerden de revue, zoals, een nieuw waterveld, de blaashal, de discussies met de KNHB over de horizontale indeling van de C & D jeugd, de Tophockey structuur, de prestaties van de topteams etc
Last but not least informeerde onze penningmeester de leden over het begroting voor het seizoen 19-20. Door de stijgende kosten en de investering in de nieuwe toplaag van veld 3 zal de contributie voor alle leden met 15 euro stijgen. De leden zijn hier in ruime meerderheid mee akkoord gegaan.