11e Landelijke KNHB Fithockeytoernooi op Alliance

Nieuws afbeelding 7-11-2018

Met dank aan onze altijd actieve Fithockeyers kunnen wij met trots melden, dat MHC Alliance op woensdag 14 november haar velden en accommodatie geheel ter beschikking stelt aan 103 Fithockeyers van 8 deelnemende verenigingen uit het gehele land voor het 11e Landelijk Fithockeytoernooi.
In nauwe samenwerking met onze eigen Jan Jaap Veldman en een fors organisatiecomité zullen de teams de strijd met elkaar aangaan. Doel? Een mooie dag hockey met leeftijds-/generatiegenoten en hopelijk aangenaam weer.
Wij nodigen alle Alliancers en belangstellenden uit om de wedstrijden gedurende de dag te bezoeken en alle teams aan te moedigen.