Haak aan bij de sponsorcommissie!

Nieuws afbeelding 7-9-2018
Het is jullie als regelmatige bezoeker van Alliance natuurlijk niet ontgaan. Afgelopen jaar is er heel veel gebeurd qua sponsoring bij Alliance. Niet alleen zijn er tientallen sponsors bijgekomen, waaronder Schaap & Citroen, Dutchen, Puur, Lime, 201, Gemini, Kaldi, Clercx, Forces to Explore, Pulles & Rijppaert en van der Worp. Ook jarenlange trouwe sponsors als Simpel, Svala, Nieuw Groenendaal, Smith Boer van Grafhorst en Delsman hebben het afgelopen jaar hun samenwerking met ons verlengd.

We hebben een hele nieuwe kledinglijn van onze supercoole kledingsponsor Osaka neergezet. En tegelijk is onze jarenlange relatie met Hockey Republic bestendigd. Zowel de Dames 1 als Heren 1 hebben met Insights en Hot Item prachtige nieuwe shirtsponsors. En last maar zeker niet least: al jarenlang onze jeugdsponsor, en ook de komende jaren zal ABN AMRO dat zijn. Bovendien hebben ze Alliance geselecteerd als pilot club waar ze de komende jaren nieuwe hockey events wil gaan testen.

En dan hebben we het nog niet eens over een handvol leuke sponsoractiviteiten. Zoals het druk bezochte sponsordiner en de presentatie en clinic van onze nationale keeper Pirmin Blaak.

Zo maar een rijtje aan prachtige resultaten van een jaartje sponsorcommissie. Afwisselend, leuk en voor de club van groot belang om ook in de toekomst de faciliteiten en evenementen voor onze hockeyers te blijven organiseren!

En ook heel leuk om zelf je steentje aan bij te dragen. Heb jij commercieel talent en wil je graag nieuwe sponsors helpen zoeken? Of juist een organisatietalent en wil je helpen om leuke events te organiseren? Kortom, interesse om ons team te komen versterken? Mail dan even naar [email protected]of bel met Bastiaan Braams op 06 512 703 24 of Martijn van de Merwe op 06 149 551 54.

En wil je sponsoren, en ook jouw bedrijfsnaam verbinden aan onze prachtige club, dan mag je uiteraard ook contact opnemen!

Gert-Jan de Rooij

13-9-2018 @ 23:30:26 |Leuk artikel mannen!