Alli Talent nummer 5!

Nieuws afbeelding 17-4-2018

YESYESYESYESYES Alli Talent nummer 5!

Op maandag 30 april en dinsdag 1 mei is er weer een 2-daagskamp op Alliance.

In de meivakantie zullen wij onder leiding van onze top- en selectiespelers jullie twee gezellige maar vooral leerzame hockeydagen bezorgen. We gaan heel veel ballen raken, plezier maken, nieuwe tricks oefenen en oude tricks verbeteren. Zit je in de Dierentuin, F of E-jeugd? Lees dan snel verder.

Alli Talent is een leuke manier om weer nieuwe clubgenootjes te leren kennen maar ook om nieuwe begeleiders en spelers uit onze eerste senioren (Dames 1, Dames 2, Heren 1, Heren Jong 1) en A-top teams te ontmoeten.

Dit laatste kamp van het seizoen is welgeteld twee dagen en zijn beide van 09:00-15:30 uur. Vanaf 09:00 uur kan je je op deze dag aanmelden bij ons aan de groene wedstrijdtafel in het clubhuis en om 09:30 uur starten we met de eerste oefeningen.

Het kamp bedraagt70,- en is inclusief lunch en verder eten en drinken over de hele dag. Het is voor de DierentuinF-jes, E-tjes

Let op: De inschrijvingen gaan open op as. woensdag 18 april om 18.00 uur.We hebben weer plek voor maximaal 70 kinderen (geen uitzonderingen...). Tot nu toe is elk kamp uitverkocht geweest dus wees er weer snel bij!

Hoe schrijf je je in?
De inschrijving gaat als volgt (LET OP vanaf 18.00 uur woensdag 18/4):

Via de website: Log in met je lidnummer en wachtwoord. Ga naar Evenementen.
Klik op de button van het Alliance Talent kamp en de rest wijst zich vanzelf.

Via de App: klik op de drie stipjes rechts onderin je scherm "Meer". Ga dan naar "Evenementen" en klik Alliance Talent kamp aan. De rest wijst zich vanzelf.

Blijf ook op de hoogte van de nieuwste kamp data, foto’s en meer info via Facebook allitalent.

Wie: Voor de Dierentuin, F-jeugd, en E-jeugd van Alliance.

Wanneer: Op maandag 30 april en dinsdag 1 mei.
Hoe laat: Van 09:00-15:30 uur.
Kosten: Het kamp bedraagt 70,- voor twee dagen.