Zaalhockey

Meisjes C1 ongeslagen zaalkampioen!

Nieuws afbeelding 18-2-2018 Na 6 gewonnen wedstrijden en 2 gelijke spelen had het MC1 zaalteam afgelopen zaterdag aan 1 punt genoeg om kampioen te worden. De meiden namen het zekere voor het onzekere en versloegen IJburg met 7-0 in de eerste wedstrijd. Daarna volgde een hele spannende wedstrijd tegen Rood-Wit die eindigde in een 2-2 gelijkspel. Dat betekende dat MC1 dit zaalseizoen met 7 gewonnen wedstrijden, 3 gelijke spelen en een positief doelsaldo van 30 verdient kampioen is geworden. Felicitaties aan de meiden en dank aan de coaches Laurens en Koen en manager Stijn voor het succesvolle zaalseizoen.