Wees er snel bij voor de PUBQUIZ

Nieuws afbeelding 18-2-2018 De inschrijvingen stromen op dit moment binnen. Wat een mooi succes voor onze eerste PubQuiz. Er zijn nog maar enkele tafels over voor ouders, teams, commissies, sponsoren, leden, selers, coaches, trainers etc. Dus wees er snel bij want deze prachtige avond mag en kan je niet missen.

Ga dus snel met je lidnummer en wachtwoord naar de login op onze website. Selecteer Club en dan Evenementen en klik op de Alliance Pubquiz. Reken 40 euro af met iDeal en je deelname is ontvangen. Vermeld VOORAL je naam van je team bij de inschrijving!
De organisatoren zien je aanmelding en betaling graag tegemoet.

Tot 16 maart 19:30 inloop 20:00 start