Update : Girls Night - Almost Sold Out

Nieuws afbeelding 13-12-2017 De Alliance Girls Night is (bijna) UITVERKOCHT! Nog 5 plaatsen beschikbaar! Dus wil je er nog bij zijn, meld je dan nog voor 15 december (a.s. vrijdag) aan via de Alliance app onder Evenementen of via [email protected]. Maar liefst 120 Alliance Girls hebben ervoor gekozen om het 90-jarig bestaan van hun club gezellig samen te vieren op 3 februari 2018.

Het is een gemêleerd gezelschap geworden bestaande uit o.a. een grote groep oud-Dames 1 speelsters, een groep ‘oud’-Alliancers, bestuursleden, commissieleden en vrijwilligers, heel veel moeders van jeugdleden, moeders van Heren 1 en 2 en Dames 1, een groep trimmers en heel Dames Veteranen B.

Wij zijn enorm blij met deze enthousiaste response en samen met jullie gaan we er een groots festijn van maken. Alle aanwezigen krijgen in januari per e-mail nadere informatie over locatie en inhoud van de avond.

Zoals jullie weten is het thema ‘Glitter & Glamour’, dus ga tijdens de feestdagen lekker shoppen en kies een outfit om mee te ‘shinen’ of leuke accessoires om mee te schitteren! Dat zal de feestvreugde nog meer verhogen.

Voor nu wensen we iedereen gezellige feestdagen toe en een sportief 2018 en voor de ‘Alliance Girls’ – tot 3 februari 2018!

Saskia Endlich en Lianne Stijsiger

Lustrumcommissie – Girls Night