Hockey & Trainingen

Reguliere trainingen

Nieuws afbeelding 2-12-2017

Zaterdag 2 december zijn de laatste reguliere wedstrijden voor de jeugd gespeeld. Helaas zijn er veel wedstrijden uitgevallen in verband met de vorst op de velden. A.s. zaterdag 9 december worden er nog (inhaal)wedstrijden gespeeld door de Jongste Jeugd en de Junioren.

Vrijdag 1dec waren dus de laatste reguliere veldtrainingen!! Het hoofdtrainingsschema start weer vanaf maandag 5 maart 2018 (weeknr.10). Het midwintertrainingsschema is te vinden in je eigen agenda op de Alliance site en App of bij je eigen team achter de login. De start van de veldtrainingen van de selectieteams zullen de coaches zelf mededelen aan hun teams.

Met hartelijke groet
Ralph Bleeker - Organisatorisch Manager