Drie punten op de achterbank terug!

Nieuws afbeelding 7-11-2011

Wieger Wiese heeft u vorige week uitgebreid vertelt over de wintertijd en hoe dat in zijn werk gaat. Maar is toentertijd helemaal vergeten te vertellen over wat er naast de discussie van de A-leeftijd nog meer plaats vindt. Namelijk dat sinds 2005 in de nacht dat de klok teruggezet wordt, door Natuur en Milieu en de provinciale milieufederaties de Nacht van de Nacht georganiseerd. De Nacht van de Nacht vraagt aandacht voor het behoud van de donkere nacht. Tijdens activiteiten door het hele land kunt u op stap in het duister. Sommige steden en dorpen laten deze nacht de straatverlichting uit om het extra donker te maken. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben over de wintertijd en hopelijk zijn er geen verwarringen ontstaan vorige week.

Zondag 30 oktober: "Volgende week, 6 november, wordt het eens tijd dat we van Alliance dames 1 winnen" Aldus coach van HBS dames 1.

Zondag 06 november: HBS toch echt maar 3- Alliance 4.

Aanwezig op zondagochtend: chagrijnige coach André. Het zou alleen hierdoor al een ge-wel-dige wedstrijd worden want hij beloofde op zijn scherpst te zijn! Even ter informatie: André heeft van het weekend voor het allereerst verloren op de zaterdag met zijn jongens van Bloemendaal en Alliance kon daarom natuurlijk niet ook nog is de zondag gaan verpesten. Een altijd veels te vrolijke assistent coach Wieger. Een enthousiaste en loyale fysio. Een late Amsterdam auto. Een terugkomende schouderblessure van Ladylizlizliz. Een ietwat zieke Slowaak. Rijouders. Fans. Auto's beladen vol met thuisshirts, uitshirts, rokjes, maskers, doos met vesten, handschoentjes, hockeyschoenen, hockeysticks, bidons, ijskoffers en een fysio koffer. Maar ook een team dat gedreven was om de derby tegen HBS D1 te winnen: Alliance Dames 1.

Het zelfvertrouwen en de gedrevenheid straalde ervan af bij de speelsters. Joanneke Mulder: "Nee sorry jongens ik kan niet terugrijden. Op de terugweg heb ik drie punten op de achterbank". Dominique Lohuis: "Vandaag hockeyen tegen HBS #3puntenmeenaarhuisnemen @ Facebook". En jazeker, de drie punten zijn inderdaad mee naar huis genomen door het team. Gelukkig zijn de punten niet op de achterbank bij Jo blijven liggen, maar gewoon naar het KNHB kantoor gebracht.

Zoals elke week weer: 0-1 achter. Het maakt dus echt niet uit hoeveel André en Wieger ons aanmoedigen, schreeuwen, schoppen en slaan voor de wedstrijd, want wij gaan dus echt nooit scherp aan de wedstrijd beginnen. Wij wilden ook heel graag 1-0 achterkomen omdat we het spannend wilden maken voor het publiek. Ook zat dit in het nieuwe bedachte systeem van André: Tactiek nummer 666. Het was een goede tactiek tegen HBS, want zij dachten hierdoor iets te snel onze drie punten te gaan pikken die dag! Onze tactiek werkte, want terwijl zij nog met hun gedachte bij de winst zaten maakten wij ondertussen de 1-1, 2-1, 3-1 en 4-1.

Blablablabla. 4-3.

Zoals u kunt zien is het deel waarin wordt verteld hoe de stand van een 4-1 naar een 4-3 is gegaan, jammer genoeg weggevallen tijdens het plaatsen op de site.

Wieger vindt het jammer dat er niemand naar hem toe is gekomen afgelopen zondag met de vraag of hij een leuke mop zou kunnen vertellen. Hij heeft de hele week lopen zwoegen om een moppentrommel in zijn hoofd op te slaan. Mocht u hem tegen het lijf lopen deze zondag dan staat het aanbod natuurlijk nog open.

Volgende week gaan we de nummer 1 plek veroveren van Gooische, dus Sylke pas jij alvast op het rijschema aan dat Jo weer niet terug kan rijden zondag? Gooische heeft nog een appeltje met ons te schillen na onze winst op de play-offs vorig jaar. Dus willen jullie nog een keer hun ondergang met ons komen vieren? Kom dan a.s. zondag om 12:45 kijken op Alliance hoe wij weer de strijd aangaan! Na de wedstrijd zullen wij de punten op de achterbank alvast in de riemen stoppen. Om 14:45 zullen we ook de drie behaalde punten van onze heren 1 in de auto stoppen, maar aangezien de achterbank dan al vol is kunnen die vast in de kofferbak erbij.

Wie trouwens ook vindt dat Dominique Lohuis haar nieuwe rokje te kort is, klik dan op de 'like' button.

Groetjes en tot zondag,

Dames 1

Hans Roerink

8-11-2011 @ 09:14:52 |De verslagen worden steeds leuker -:-)

Petra Fischerova

8-11-2011 @ 16:10:15 |Weer mijn dag gemaakt met dit stukje ^0^

Amber van Streun

9-11-2011 @ 13:53:27 |Niet alleen een goede ass.coach, leuke gozerd maar ook een geweldige schrijver!!

Amber van Streun

9-11-2011 @ 13:54:09 |Vorige reactie is natuurlijk van de vader van Amber!

Daan van Boerdonk

9-11-2011 @ 22:18:47 |heeft johan geen eigen lidnummer en wachtwoord? :9

Milou Schoone

9-11-2011 @ 23:50:23 |Milou Schoone