EHBO-avond op Alliance op maandag 31 oktober

Nieuws afbeelding 23-10-2011
Er gebeuren tijdens trainingen en wedstrijden nogal eens wat ongevallen. De beslissing die een trainer of coach op zo'n moment neemt, kan erg belangrijk zijn. Omdat Alliance wil dat trainers en coaches in grote lijnen weten wat ze moeten doen in dergelijke situaties, organiseren we een EHBO-avond waarbij je inzicht krijgt in de juiste handelingen bij een sportongeval.

Inschatten van de situatie
Deze avond is geen cursus waarop je leert om verbanden aan te leggen, maar het gaat om het goed leren inschatten van een situatie waarbij iemand een verwonding heeft opgelopen.

Maandag 31 oktober
De EHBO-avond vindt plaats op maandag 31 oktober van 20.00 uur tot 21.30 uur in de bovenzaal, en wordt verzorgd door Elly Blok en Nicole Troost, beiden huisarts en betrokken bij onze club.

Meld je aan op [email protected] als je erbij wilt zijn.

Namens de AHA Commissie en de Medische Commissie: Dick Nugteren, Esther Dellenbag, Elly Blok en Nicole Troost