BREAKING NEWS : DWF-Digitaal Wedstrijd Formulier

Nieuws afbeelding 21-9-2011 Op de startvergadering van de Jongste Jeugd is besloten dat MHC Alliance zal gaan deelnemen aan het Digitale Wedstrijd Formulier (DWF). Met ingang van 1 oktober zullen wedstrijden van onze Jongste Jeugd (8D, 8E, 6E en F) digitaal worden afgehandeld via de smartphone als zij spelen tegen RoodWit, Purmerend, Kraaien, Amsterdam en Pinoke. De wedstrijden tegen andere verenigingen zullen nog op de 'oude manier verlopen' totdat ook deze verenigingen digitaal aansluiten. Wij verwachten dat heel Noord-Holland voor de Kerst op het digitale formulier is overgeschakeld. Volgende week zullen er speciale bijeenkomsten worden georganiseerd voor de coaches, begeleiders en managers van de Jongste Jeugd, als mede de dames van de Wedstrijdtafel voor nadere uitleg.

MHC Alliance maakt een volgende stap in de digitalisering van onze sport. Het gebruiksgemak voor de teams en de besparingen in tijd en geld zijn uitstekend en zorgen voor minder druk op onze vrijwilligers en staf.

Wij zorgen voor een vlotte en vloeiende introductie en zijn graag bereid alle coaches en begeleiders hierbij te ondersteunen.
Voor vragen richt je je tot :

- Wedstrijdsecretariaat MHC Alliance
- OnLineMedia-commissie (LISA-cie)