Enthousiaste Dames Woensdag-Trimmers gezocht

Nieuws afbeelding 7-9-2011

Zou je ook wel weer eens een balletje willen slaan, maar is het jaren geleden dat je actief gespeeld hebt, of heb je nog nooit gehockeyd? In beide gevallen ben je van harte welkom!

De woensdagochtend groep is een sportieve mengelmoes van hockeysters die op latere leeftijd zijn gaan hockeyen, of die jaren geleden actief gespeeld hebben en nu de draad weer op pakken zonder wekelijks wedstrijden te spelen. Om het leuk te houden spelen we natuurlijk wel af en toe wedstrijdjes, ook op woensdagochtend.

Omdat veel speelsters onder ons afgelopen seizoen Veterinnen C zijn gaan spelen, hebben we ruimte voor nieuw talent! We trainen van 9.00 - 10.30 uur en worden enthousiast begeleid door Karol en Piotr die ons niet alleen alle hoeken van het veld laten zien, maar ook ruime aandacht besteden aan techniek en tactiek. Na afloop natuurlijk de "nabespreking" onder het genot van een kop koffie van Niels.
Spreken deze ingrediƫnten je aan, dan kun je vrijblijvend 3 keer mee trainen. Bevalt het je, dan verwelkomen we je graag als nieuw lid. Meld je aan door ons een mailtje te sturen.

Sportieve groet van de woensdagtrimdames!

Riksta Tielken-Dorhout

8-9-2011 @ 08:55:40 |Ik doe nu mee op de trimavond, maar vind het lastig met heren te trainen. Zeker de wedstrijdjes houd ik toch wel in, want sommigen gaan dwars door je heen. Dus ik kom a.s. woensdag