Zeer geslaagd Friendshiptoernooi!

Nieuws afbeelding 7-9-2011
Zondag 4 september is op MHC Alliance het Veteranen Friendship toernooi gespeeld. Het toernooi is zeer populair bij teams uit de regio, omdat het een uitstekende voorbereiding biedt op de aanstaande competitie.

10 dames- en 14 herenteams hebben in verschillende poules hun wedstrijden afgewerkt. Dankzij een perfecte organisatie van Ellen Janssen, Renata de Jonge en Jeroen Mes en vele vrijwilligers, is het een zeer geslaagd toernooi geworden.

Bij de dames ging Xenios aan de haal met de 1e prijs. Bij de heren was de hoofdprijs voor Alliance Heren B.

Met een heerlijk indisch buffet voor alle deelnemers werd de dag afgesloten.
Allen die deze dag mogelijk hebben gemaakt (inclusief de weergoden) veel dank!

Gijs Vlas

5-9-2011 @ 21:24:45 |Fotoooooooos !!!! :p