Club van 200

Nieuws afbeelding 31-8-2011 Onze club groeit. Met meer dan 1700 leden zijn we inmiddels één van de grootste en snelst groeiende hockeyclubs van Nederland.Om dit allemaal goed te organiseren is veel geld nodig. Gelukkig spreken wij regelmatig met mensen die wat extra’s voor de club zouden willen doen in de vorm van een financiële bijdrage.Zo’n donatie is –onder voorwaarden– fiscaal aftrekbaar. En daar kunnen we je bij helpen. Kijk in de bijlage hoe je lid kunt worden van onze Club van 200 en welke fiscale voordelen er te behalen zijn.