Zaalhockey-Cie zoekt nieuw commissie-lid

Nieuws afbeelding 12-9-2011 De zaalhockey-commissie bestaat op dit moment uit vier leden. De commissie is dringend op zoek naar nieuw commissielid voor komend seizoen. Deze oproep is dan ook gericht aan alle betrokkenen bij MHC Alliance die onze club graag voor een beperkte periode per jaar willen helpen.

Wat doet de Zaalhockey-commissie ?
De werkzaamheden van de zaalhockey-commissie worden in overleg verdeeld en bestaan onder meer uit:
  • Regelen zaalhuur voor trainingen;
  • Communicatie met de KNHB;
  • Communicatie met teams over deelname en definitieve indeling zaalcompetitie; Deelname Perzische Markt en vergaderingen KNHB;
  • Organiseren coach-avond;
  • Wedstrijdformulieren schrijven en invoeren in standenmotor;
  • Deelnemende teams invoeren in Lisa;
  • Berichten zaalhockey op de site;
  • Teams informeren over zaalleiding, eventuele afgelastingen en inhaalwedstrijden;
  • Evaluatie seizoen en eindverslag bestuur.
Inzet : gemiddeld 2 uurtjes per week

Ben jij die ene ouder die graag ook wat voor de club wil doen ? Ben jij dat lid die altijd een groot hart heeft voor de zaalhockey ? Of vind je het gewoon leuk om gedurende een beperkte periode van het jaar je in te zetten voor een bijzonder attractieve spelsoort ?

Stuur dan snel een berichtje aan  : [email protected]