Heren 1 verliest van Alphen 1

Nieuws afbeelding 10-6-2011 Wat een mooie middag moest worden voor Alliance eindigde in een zware kater..... Twee teams die aan elkaar gewaagd waren streden om die laatste plek in de 1e klasse. Alliance opende de wedstrijd al vroeg met een mooie strafcorner 1-0. Een zenuwachtige fase van beide partijen volgde, waarbij Alphen zich het snelst hergreep met 2 doelpunten voor rust. Na de rust gooiden beide teams de schroom van zich af en werd er over en weer fel gestreden. Alliance wist op een verdiende voorsprong te komen door binnen 5 minuten de 2-2 en 3-2 te scoren. Alphen liet zich echter niet op de kast jagen en scoorde de gelijkmaker uit een strafbal. 5 minuten voor tijd werd de genadeklap uitgedeeld tijdens een tumultueuze fase in de wedstrijd. 3-4 scoorde Alphen uit een strafcorner.......... einde wedstrijd en hoop voor een 1e klasse plaats ! Onze jongens hebben gestreden als leeuwen en daar mogen we trots op zijn. Alphen was in deze wedstrijd de sterkste en wij feliciteren de Heren 1 van Alphen met hun klassering en plaatsing. Beide teams kregen van het hele publiek een flink applaus voor hun optreden. Aan de horizon gloort nog een heel klein sprankje hoop........

René Reijnen

13-6-2011 @ 19:17:33 |En dat sprankje hoop gaan we pakken !! De fusie tussen de andere twee clubs gaat (vast) door waardoor Alliance H1 terecht in de 1e klase blijft. Ik heb er alle vertrouwen in ! René Reijnen

Dominique Jonker

13-6-2011 @ 19:32:46 |Eindelijk ben ik het is eens met die (oude) oom van me. Het komt helemaal goed voor de Heren 1. Dominique Jonker

Sander Reijnen

13-6-2011 @ 19:43:57 |Nou dat zijn hele mooie worden van mijn vader! Jongens succes!

Marije Vermeulen

14-6-2011 @ 00:01:21 |jammer jongens! jullie hebben keihard gewerkt! na het zware na-competitie-programma hadden jullie de overwinning dik verdiend...Komt goed!

Irene Tuininga

14-6-2011 @ 10:04:25 |De eindspurt was heftig.Hard gewerkt hebben jullie dus begrijpelijk dat de kater groot is.Blijf als team erin geloven wat de uitkomst straks ook is.Op naar een mooi seizoen 2011/12 met veel support!

Amber van Streun

14-6-2011 @ 10:05:31 |Hoop moet je altijd houden...en mocht het niet zo zijn dan volgend jaar weer kampioen! Gr Johan

Anke van Heurn

14-6-2011 @ 22:41:11 |ik vond Alliance echt beter dan Alphen.Waarom werd dat laatste doelpunt van onze Heren afgekeurd? Mij volstrekt onduidelijk! en helaas toen was er te weinig tijd over..... wel een super wedstrijd!